Hos 2 Plus To office tilbyder vi virksomhedsservice til iværksættere og etablerede virksomheder
Vi tilbyder
Forretningsudvikling
- Strategi
- Handleplan
- Eksekvering
Digitalisering
- Konvertering
- Online bogholderi
- Undervisning
Optimering
- Gennemgang af processer
- Procesbeskrivelse
- Økonomi
Bogholderi
- Bogføring
- Bankafstemning
- Moms
- Diverse
Debitorstyring
- Fakturering
- Kontoudtog
- Rykkeproducere
- Inkasso
Kreditorstyring
- Kontrol af følgesedler
- Fakturakontrol
- Indtastning og betaling
- Kreditnota
Løn og personale
- 14 dags- og månedsløn
- Feriepenge
- Refusion og sygefravær
- Persondatalov
Vare- og lagerstyring
- Vare-stramdata
- Styklister
- Indkøb
- Lokation
- Optælling
- Status
Markedsføring
- Facebookopslag
- Strategi
- Trykte materialer
- Annoncer
- Radiospots
- Messeplanlægning & Events
Forretningsudvikling
- Strategi
- Handleplan
- Eksekvering
Digitalisering
- Konvertering
- Online bogholderi
- Undervisning
Optimering
- Gennemgang af processer
- Procesbeskrivelse
- Økonomi
Bogholderi
- Bogføring
- Bankafstemning
- Moms
- Diverse
Debitorstyring
- Fakturering
- Kontoudtog
- Rykkeproducere
- Inkasso
Kreditorstyring
- Kontrol af følgesedler
- Fakturakontrol
- Indtastning og betaling
- Kreditnota
Løn og personale
- 14 dags- og månedsløn
- Feriepenge
- Refusion og sygefravær
- Persondatalov
Vare- og lagerstyring
- Vare-stramdata
- Styklister
- Indkøb
- Lokation
- Optælling
- Status
Markedsføring
- Facebookopslag
- Strategi
- Trykte materialer
- Annoncer
- Radiospots
- Messeplanlægning & Events
Fleksibel virksomhedsservice
Du får en pakkeløsning indenfor virksomhedsservice hos 2 Plus To. Hanne Friis har mange års erfaring indenfor bogholderi, både som selvstændig erhvervsdrivende og nu også som konsulent i flere virksomheder.
Hanne arbejder både med supervision af ledelsen, strategisk rådgivning og med de mere gængse opgaver som bogholderi, koordinering af markedsføringsindsatser samt med almindelige kontoropgaver.
Når Hanne opstarter et samarbejde, laver hun en temperaturmåling af virksomheden, så hun har noget brændstof til, hvilke indsatsområder – typisk omkring økonomi og bogholderi – hun skal bistå med. Hanne har en meget pragmatisk tilgang til opgaverne og møder dig i øjenhøjde.
Arbejdet udføres altid timebaseret, så det bliver så fleksibelt som muligt for kunden.
“
Niels Larsen
Direktør hos ACN Sikring
Baggrund
Hvis du ønsker hjælp til en bestemt kontorservice eller har brug for en sparringspartner med en god virksomhedsforståelse, kan du trygt vælge os. Hanne Friis, som har været selvstændig i 10 år, er oprindeligt uddannet teknisk assistent og har desuden efteruddannet sig som merkonom og indenfor projektledelse.
Netop derfor har Hanne en bred viden og erfaring – og deler gerne ud af denne til små og mellemstore virksomheder (SMV).