Virksomhedsservice til iværksættere og etablerede virksomheder

Hos 2 Plus To får du en fleksibel samarbejdspartner. Vi har flere års erfaring inden for blandt andet forretningsudvikling, bogholderi og digitalisering, og kan med garanti finde en løsning, der passer til dine behov.

Som din professionelle samarbejdspartner, tilbyder vi:

Forretningsudvikling

  • Strategi
  • Handleplan
  • Eksekvering

Digitalisering

  • Konvertering
  • Online bogholderi
  • Undervisning

Optimering

  • Gennemgang af processer
  • Procesbeskrivelse
  • Økonomi

Bogholderi

  • Bogføring
  • Bankafstemning
  • Moms
  • Diverse

Debitorstyring

  • Fakturering
  • Kontoudtog
  • Rykkeproducere
  • Inkasso

Kreditorstyring

  • Kontrol af følgesedler
  • Fakturakontrol
  • Indtastning og betaling
  • Kreditnota

Løn og personale

  • 14 dags- og månedsløn
  • Feriepenge
  • Refusion og sygefravær
  • Persondatalov

Vare- og lagerstyring

  • Vare-stramdata
  • Styklister
  • Indkøb
  • Lokation
  • Optælling
  • Status

Systemer

  • E-conomic
  • Uniconta
  • Dinero
  • C5
  • Navision
  • Konvertering

Fleksibel virksomhedsservice med pakkeløsninger

2 Plus To tilbyder dig en pakkeløsning indenfor virksomhedsservice, hvor du får tilknyttet Hanne Friis til dine opgaver. Hun har mange års erfaring indenfor bogholderi, både som selvstændig erhvervsdrivende og nu også som konsulent i flere virksomheder.

Vi varetager forskelligartede opgaver inden for virksomhedsledelse, herunder tilsyn af ledelsen, strategisk rådgivning samt almindelige kontoropgaver som bogholderi og koordinering af markedsføringsindsatser.

Ved opstart af et samarbejde foretager vi en omhyggelig vurdering af virksomheden for at identificere nøgleområder, typisk inden for økonomi og bogholderi. Hannes tilgang til opgaverne er pragmatisk og orienteret mod konkrete resultater, alt sammen leveret med en imødekommende og professionel attitude.

For at imødekomme dine behov udføres arbejdet altid på timebasis, hvilket sikrer dig maksimal fleksibilitet.

Hør, hvad kunderne siger om vores fleksible virksomhedsservice

“Hanne laver vores bogholderi og hjælper os med at håndtere økonomien. Hun sørger for, at vi er på rette spor, har overblik og kan fokusere på det, vi er gode til. Hun har været med os til møder i banken og forhandlet renter. Jeg kan koncentrere mig om at drive min virksomhed, fordi hun tager sig af den økonomiske del. Hanne giver ro i maven.”
– Jesper Poulsen, SL Production
Niels - ACN Sikring
Digital økonomi - få styr på din forretning med vores hjælp

Professionel konsulent med god virksomhedsforståelse

Ønsker du hjælp til en bestemt kontorservice eller har brug for en sparringspartner med en god virksomhedsforståelse, kan du trygt vælge os. Hanne Friis, som har været selvstændig i mere end 15 år, er oprindeligt uddannet teknisk assistent og har desuden efteruddannet sig som merkonom i økonomi og indenfor projektledelse.

Netop derfor har Hanne en bred viden og erfaring – og deler gerne ud af denne til små og mellemstore virksomheder.