Hos 2 Plus To office tilbyder vi virksomhedsservice til iværksættere og etablerede virksomheder

Vi tilbyder

Forretningsudvikling

  • Strategi
  • Handleplan
  • Eksekvering

Digitalisering

  • Konvertering
  • Online bogholderi
  • Undervisning

Optimering

  • Gennemgang af processer
  • Procesbeskrivelse
  • Økonomi

Bogholderi

  • Bogføring
  • Bankafstemning
  • Moms
  • Diverse

Debitorstyring

  • Fakturering
  • Kontoudtog
  • Rykkeproducere
  • Inkasso

Kreditorstyring

  • Kontrol af følgesedler
  • Fakturakontrol
  • Indtastning og betaling
  • Kreditnota

Løn og personale

  • 14 dags- og månedsløn
  • Feriepenge
  • Refusion og sygefravær
  • Persondatalov

Vare- og lagerstyring

  • Vare-stramdata
  • Styklister
  • Indkøb
  • Lokation
  • Optælling
  • Status

Markedsføring

  • Facebookopslag
  • Strategi
  • Trykte materialer
  • Annoncer
  • Radiospots
  • Messeplanlægning & Events

Forretningsudvikling

  • Strategi
  • Handleplan
  • Eksekvering

Digitalisering

  • Konvertering
  • Online bogholderi
  • Undervisning

Optimering

  • Gennemgang af processer
  • Procesbeskrivelse
  • Økonomi

Bogholderi

  • Bogføring
  • Bankafstemning
  • Moms
  • Diverse

Debitorstyring

  • Fakturering
  • Kontoudtog
  • Rykkeproducere
  • Inkasso

Kreditorstyring

  • Kontrol af følgesedler
  • Fakturakontrol
  • Indtastning og betaling
  • Kreditnota

Løn og personale

  • 14 dags- og månedsløn
  • Feriepenge
  • Refusion og sygefravær
  • Persondatalov

Vare- og lagerstyring

  • Vare-stramdata
  • Styklister
  • Indkøb
  • Lokation
  • Optælling
  • Status

Markedsføring

  • Facebookopslag
  • Strategi
  • Trykte materialer
  • Annoncer
  • Radiospots
  • Messeplanlægning & Events

Fleksibel virksomhedsservice

Du får en pakkeløsning indenfor virksomhedsservice hos 2 Plus To. Hanne Friis har mange års erfaring indenfor bogholderi, både som selvstændig erhvervsdrivende og nu også som konsulent i flere virksomheder.

Hanne arbejder både med supervision af ledelsen, strategisk rådgivning og med de mere gængse opgaver som bogholderi, koordinering af markedsføringsindsatser samt med almindelige kontoropgaver.

Når Hanne opstarter et samarbejde, laver hun en temperaturmåling af virksomheden, så hun har noget brændstof til, hvilke indsatsområder – typisk omkring økonomi og bogholderi – hun skal bistå med. Hanne har en meget pragmatisk tilgang til opgaverne og møder dig i øjenhøjde.

Arbejdet udføres altid timebaseret, så det bliver så fleksibelt som muligt for kunden.

Niels - ACN Sikring

Før lavede vi opslag på sociale medier engang imellem, men uden et egentligt formål. Hanne tog initiativ til at få lavet en struktur, en plan og et budget, så der er kommet et formål med tingene, og overblik over udgifterne. Hun har også gode kontakter, som hun trækker på i forbindelse med markedsføringsopgaver, og håndterer det hele for os.

Niels Larsen
Direktør hos ACN Sikring

2 plus To - Hanne Friis

Baggrund

Hvis du ønsker hjælp til en bestemt kontorservice eller har brug for en sparringspartner med en god virksomhedsforståelse, kan du trygt vælge os. Hanne Friis, som har været selvstændig i 10 år, er oprindeligt uddannet teknisk assistent og har desuden efteruddannet sig som merkonom og indenfor projektledelse.

Netop derfor har Hanne en bred viden og erfaring – og deler gerne ud af denne til små og mellemstore virksomheder (SMV).